Acest site este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul
Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Termeni și condiții

Site-ul Picabu (www.picabu.ro) este operat de Societatea SC JAZZ UP SRL-D, bld. Theodor Pallady, nr. 4, bl. M2, sc. A, ap. 34, Bucureşti, România, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bucureşti  cu numărul J40/6526/2015, CIF 34585783 din 29.05.2015, cont bancar RO41CECEB10230RON4053529, deschis la CEC Bank Amzei, cu capital social 200 lei.

Utilizarea site-ului, incluzând accesul, navigarea şi cumpărarea produselor de pe acest site, constituie un acord implicit de respectare a Termenilor şi condiţiilor enunţate în cuprinsul prezentului document, cu toate efectele şi consecinţele ce decurg din aceasta. Administratorii site-ului îşi rezervă dreptul de a modifica în orice moment conţinutul acestui acord, fără notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează.

 

  1. Comanda

 Cum se cumpără?

Este foarte simplu să cumperi de pe www.picabu.ro. Trebuie doar să urmezi acești pași:

  1. Alege categoria (rochii, fuste, topuri etc) şi vizualizează produsul/produsele care te interesează. Printr-un simplu click, fotografia se poate mări pentru a vedea detaliile și partea din spate şi laterală a produsului, materialul, mărimile şi culorile disponibile, și prețul.
  2. Selectează un articol și adaugă-l în coș. Poți continua cumpărăturile sau poți plasa comanda.
  3. Dacă dorești să plasezi comanda, ai posibilitatea de a face acest lucru înregistrându-te.
  4. Selectează o metodă de plată (online – prin transfer bancar, sau offline – prin plată ramburs la livrare) şi apoi confirmă comanda.Vei primi un e-mail de confirmare a comenzii.
  5. Vei primi comanda prin curierat.

Preţurile produselor sunt în lei şi nu cuprind costul cu livrarea. Factura aferentă comenzii se va primi la livrare şi va cuprinde costul produselor achiziţionate şi cel al livrării.

Puteţi cumpăra produse Picabu dacă vă aflaţi în altă ţară decât România?

Scrieţi-ne la picadress@picabu.ro şi vom stabili împreună termenii de comandă şi livrare.

Se  înlocuiesc articolele cu mențiunea „epuizat”?

Dacă un articol este epuizat, vom încerca să îl înlocuim cât se poate de repede. Dacă nu mai este în stoc, vom menţiona acest lucru ori îl vom retrage de pe site.

Voi primi același produs pe care îl văd în fotografie?

Da, cu excepția acelor produse care sunt realizate sau finalizate prin cusături manuale, care ar putea prezenta diferenţe minime în forma finală.

Este posibil să primesc informații periodice pe e-mail cu ultimele noutăți și oferte de la Picabu?

Da. Dacă îţi faci cont pe site-ul www.picabu.ro sau te înregistrezi la newsletter-ul Picabu vei primi informații privind ultimele noutăți, lookbook-uri și evenimente Picabu.

Cum mă pot asigura ca am făcut comanda?

După ce ai plasat comanda, vei primi un e-mail de confirmare. În cazul în care nu îl primești, scrie-ne la picadress@picabu.ro.

Pot să aflu starea comenzii mele?

Da, poți vedea starea actualizată a comenzii tale în timp real. Pentru aceasta, accesează secțiunea „Comenzi realizate” a contului tău. Dacă nu ești înregistrat, dă click pe linkul „Informații comandă” din e-mailul de confirmare.

Îmi pot anula comanda?

Da. Vei putea anula comanda ta doar dacă starea acesteia ți-o va permite. Pentru aceasta, accesează secțiunea „Comenzi realizate” a contului tău. Dacă nu ești înregistrat, accesează link-ul „Informații comandă” din e-mailul de confirmare și dă click pe anulare.

Ce trebuie să fac dacă primesc un articol cu defect?

Picabu vinde numai articole în stare foarte bună, prin urmare, dacă primești în mod excepțional un articol cu defect, scrie-ne la picadress@picabu.ro.

Ce trebuie să fac dacă primesc alt articol decât cel comandat?

Dacă din greșeală primești un articol pe care nu l-ai comandat, scrie-ne la picadress@picabu.ro.

 

  1. Plata

Ce metodă de plată pot utilize pentru a cumpăra?

Dispunem de următoarele metode de plată: online – prin transfer bancar, şi offline, prin ramburs la livrare.

Din ce motiv poate fi respins cardul meu de credit?

Cardul tău poate fi respins din următoarele motive:

  • Cardul poate fi expirat. Verifică să nu se depășească data de expirare a cardului.
  • Este posibil să se fi atins limita maximă a cardului. Contactează banca pentru a verifica să nu se fi depășit suma permisă pentru a cumpăra cu cardul tău.
  • Este posibilsă se fi introdus o informație greșită. Verifică să fi completat corect toate câmpurile necesare.

Se poate emite factură către firma mea?

Da. Trebuie doar să marchezi opțiunea „Firmă” la date personale și să completezi datele fiscal pe care ți le solicităm.

Utilizarea cardului meu de credit pe site se realizează în condiții de siguranță?

Da, datele se transmit prin conexiuni criptate cu SSL. Pentru plata cu cardul se vor accepta numai tranzacții CES (Comerț Electronic Sigur). După verificarea cardului ca acesta să fie inclus în sistemul CES, sistemul va contacta banca ce a emis cardul respectiv, iar cumpărătorul va autoriza cumpărătura. În momentul în care banca va confirma autenticitatea, se va realiza debitarea din contul de card. În caz contrar, comanda va fi anulată.

 

  1. Livrare

Unde vei primi comanda?

Vei primi comanda la adresa dorită (la domiciliu, la serviciu etc., dar niciodată la o căsuță poștală).

Cât durează livrarea comenzii?

Aveţi în vedere faptul că produsele Picabu se realizează între 2 şi 7 zile lucrătoare din ziua realizării comenzii (cu excepţia weekend-urilor şi sărbătorilor naţionale). Livrarea se realizează între 2 şi 7 zile în România. Pentru comenzi în străinătate, scrieţi-ne la picadress@picabu.ro şi vom stabili împreună termenii de livrare.

Cât trebuie să plătesc pentru livrare?

Prețul transportului pentru orice comandă este 16 lei în Bucureşti şi în orice altă localitate din România.  Dacă doriţi să vă fie livrată comanda în altă ţară decât România, scrieţi-ne la picadress@picabu.ro şi vom stabili împreună termenii de livrare.

Pot să urmăresc starea comenzii mele?

Da, în „Contul meu”, la comenzi realizate, vei putea vedea starea comenzii tale. Dacă nu ești înregistrat, dă click pe link-ul „Informații comandă” din e-mailul de confirmare pentru a urmări comanda.

Care este procesul de livrare?

După realizarea comenzii, îți vom trimite un e-mail pentru confirmarea expedierii coletului, altul cu un număr de urmărire (cu link spre site-ul companiei de curierat) și curierul te va contacta prin intermediul unui sms sau e-mail pentru a te informa în legătură cu livrarea comenzii tale.

 

  1. Retur

Pot returna orice produs?

Poţi returna orice produs achiziţionat online de pe site-ul Picabu, fără motive de retur, atâta timp cât produsele sunt în aceeaşi stare în care au fost primite, fără semne de uzură sau deteriorare.

Există produse pe care nu le pot returna?

Nu poţi returna produse care au fost personalizate sau confecţionate după specificaţiile tale (spre exemplu, folosind mărimile tale, ajustarea lungimii, accesorizarea cu anumite elemente decorative etc).

Cum returnez un articol?

Pentru a returna un produs trebuie să-l trimiţi împreună cu formularul de retur primit la livrare la adresa de pe colet.

Cât timp am la dispoziţie pentru a returna un articol?

Produsele comandate pot fi returnate în termen de 14 zile, începând cu următoarea zi după ridicarea acestora, fără motive de returnare.

Trebuie să achit ceva pentru a returna articolele?

Costurile legate de transport în cazul returului vor fi suportate de către tine.

Cum şi când îmi vor fi returnaţi banii?

După ce returnarea este aprobată, îţi vei primi banii înapoi în acelaşi mod de plată cu care ai efectuat achiziţia. După aprobarea returnării (produsele trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost primite, fără semn de uzură sau deteriorare, împreună cu formularul de retur primit la livrare), vei primi un e-mail de confirmare care indică faptul că ţi se vor returna banii în cont în termen de 30 de zile lucrătoare de la recepţia comenzii returnate. Nu uita că plăţile efectuate în contul cardului tău de credit depind întotdeauna de banca/instituţia ta de credit.

Ce trebuie să fac dacă suma returnată este incorectă?

Contactează-ne la adresa de e-mail picadress@picabu.ro şi vom soluţiona problema în cel mai scurt timp posibil.

Picabu îşi rezervă dreptul de a refuza returnările expediate sau comunicate după limita perioadei de returnare sau articolele care nu se află în aceeaşi stare în care au fost primite.